piątek, 15 sierpnia 2008

Czy warto kochac?

Jakiś czas temu spotkałem na swojej drodze cudowną osobę,
wydawało mi się że jest ideałem- miała wszystkie cechy które najbardziej cenie.
Początek jak zapewne każdy inny był wybuchem uczucia,emocji, poświęcenia ,obietnic.
W późniejszym etapie zauważalne były granice które nas dzielą-podejście do życia przeżycia,doświadczenie które ukierunkowało nas samych,i na celach skończywszy.
Wiedziałem że to nie potrwa długo,jednak nie wycofałem się...
Walczyłem do końca i wszystkimi siłami starałem się aby nasz związek przetrwał...
Niestety nie udało się...
Zastanawiacie się pewnie po co to robiłem? Po co się męczyłem zamiast uciąć to na początku?

Kochałem tą kobietę i była dla mnie wszystkim...
I jeśli umiałbym cofnąć czas nic bym nie zmienił...

Wiec odpowiem na pytanie czy warto?

Oczywiście że warto,nawet jeśli mielibyśmy przez to cierpieć...
Bo chwil i wspomnień nikt i nigdy wam nie zabierze.

autor ................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php