piątek, 29 sierpnia 2008

Mały Książe Antoine De Saint-Exupery

"-Do czego służą kolce?
Mały książę nigdy nie rezygnował z raz postawionego pytania.
Byłem zdenerwowany stanem mojej maszyny i odpowiedziałem byle co:

-Kolce nie służą do niczego .To tylko złośliwość kwiatów .

Mały Książę westchnął , a po chwili milczenia powiedział urażony:

-Nie wierzę ci !!! Kwiaty są słabe i naiwne.One zabezpieczają się jak mogą.
Im wydaje się że z kolcami są bardzo groźne!!!"

Kiedyś miałem koleżankę , osoba ta broniła się przed innymi jak kwiaty...
Nie pokazywała swojego prawdziwego oblicza na zewnątrz była twarda,piękna i wiecznie uśmiechnięta.
Mężczyźni oglądali się za nią mówiąc patrz co za...(wstawcie co chcecie)
Nikt nie rozumiał jej potrzeb,nikt nie wiedział co w jej życiu się dzieje...
Kiedyś została bardzo zraniona,od tej pory była zamknięta dla mężczyzn.
Walczyła z nimi na wszystkich frontach,w pewnym momencie zaczęła się nimi bawić,
bawiła się tylko tymi którzy widzieli w niej jedno...

Zbliżając się do niej wiedziałem co mnie czeka.
Na początku wiecznie uśmiechnięta osoba z dnia na dzień pokazywała swoje smutne i pełne bólu życie.Pod koniec już się nie uśmiechała,nie przy mnie...
To co stało się dalej pozostawię waszej wyobraźni.

Ja mogę powiedzieć tylko tyle.
Otwórzcie czasem oczy szerzej,nie myślcie prostymi kategoriami,nie szufladkujcie pięknych ludzi,starajcie dostrzec się w nich całą ich wartość.

Naprawdę mogą bardzo tego potrzebować...

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php