sobota, 30 sierpnia 2008

Mały Książe Antoine De Saint-Exupery


"-Znam planetę,na której mieszka pan o czerwonej twarzy.
On nigdy nie wąchał kwiatów.
Nigdy nie patrzył w gwiazdy.
Nigdy nikogo nie kochał.
Niczego w życiu nie robił poza rachunkami.I cały dzień powtarza tak jak ty :

"jestem człowiekiem poważnym,jestem człowiekiem poważnym".

Nadyma się dumą!!!
Ale to nie jest człowiek,to jest grzyb!!! "


Za każdym razem gdy czytam tą książkę pojawiają się w mojej głowie obrazy z przeszłości.
Powyższy fragment opisuje osobę która całkowicie zatraciła się w pracy,osobę której życie przelatuje przez palce,osobę dla której każdy dzień jest taki sam...

Jakiś czas temu gdy wróciłem do Ojczyzny,zacząłem prace w pewnym biurze jako handlowiec.
Nasza główna księgowa - kobieta po 50 która nie osiągnęła w swoim życiu nic poza wymarzoną pracą.Nic rozumiecie?!
Każdy jej dzień to 9 00 - 17 00.Tyle czasu sprawiało jej radość bo każda godzina po i przed była dla niej wieczną samotnością,każda godzina była wegetacją.

Powiedzcie mi teraz co jest najważniejsze w życiu?!

Miłość

Po prostu zacznijcie żyć!!!
Cieszcie się życiem nie pozwólcie sobie na zwykłe przemijanie...

Czym się cieszyć jeśli wokół nas jest tyle nieszczęść?

Tym że żyjecie,tym że wszystko zależy od was!!! tym że to właśnie wy możecie sprawić żeby tych nieszczęść było dużo mniej !!!

Pozdrawiamy : ) i miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php