wtorek, 26 sierpnia 2008

Wspomnienia

Kto z nas nie chciałby wrócić się do czasów dzieciństwa,kiedy to wszystko było takie proste..........
Kiedy problemy były nam nieznane...........
Kiedy biegaliśmy po parku i cieszyli się czasem spędzonym na huśtawce czy karuzeli,a może w piaskownicy z innymi dzieciakami,lepiąc babki i budując zamek:)
Te czasy nie wrócą,lecz wspomnienia zostaną:)
I dobrze,bo nikt nie ma prawa ich nam odebrać.
One będą w naszych sercach niezatarte.
Ja pamiętam dobrze,że jako mała dziewczynka kochałam zabawy ogranizowame przez naszą nauczycielkę w zerówce,np. jawor,ktoś pamięta jeszcze?Albo "po szerokim stawie,pływają łabędzie,kto pary nie znajdzie,.......(...)";takie zabawy w kółeczku,przypomina mi się scenka,w której mamy wybrać sobie pary,podbiega do mnie jakiś chłopczyk,a ja spłoszona zrywam "krąg" i chowam ręce po sobie:)
Dzieciaczki,które jeszcze nie intersują się płcią przeciwną:))Ech,to były czasy...
A pierwszy chłopak,który był mną zainteresowany?Wspomnienie żywe i urocze:)
Byłam w parku z "paczką",kiedy podbiegł do mnie kolega z pęczkiem kwiatuszków,były to cudnie pachnące stokrotki:)Co za gest,jaki podarunek,godny mistrzowskiego uwodziciela;)
Miło się wspomina ,prawda?
I Wy macie takie "pamiątki",podzielcie się z nami,czekamy:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php