sobota, 16 sierpnia 2008

Zapomniec o miłości 2)

Witam,

Wczoraj dałem słowo że postaram się chociaż trochę zmniejszyć ból po rozstaniu.

Dotrzymam danego słowa i od dziś przez kilka dni spróbuje was wspierać, jako iż ja sam przechodziłem przez to kilka razy wiem jakie to ciężkie…

Dziś zaczniemy od czystej analizy, wiem że każdy z nas przechodzi przez to inaczej, wiem że uzależnione jest to od wielu czynników takich jak długość trwania związku, ilości wspólnych znajomych, wspomnień, przedmiotów otrzymanych od tej osoby itd.

Czynniki które wymieniłem są tymi które najbardziej będą was palić przez jakiś Czas,

Ale uwierzcie mi naprawdę najważniejszy jest Czas

Nie dlatego że zapomnicie o miłości, bo powiem od razu że nie zapomnicie o niej za tydzień i na zawsze pozostanie w waszym sercu jej cześć. Czas przyniesie wam opanowanie i spokój ducha, zmieni poglądy które na dzień dzisiejszy są nie do przejścia.

Tęsknota zmieni się w miłe wspomnienie, a Czas który teraz jest dla was tym najgorszym odejdzie bo zaczniecie normalnie funkcjonować .Zaczniecie cieszyć się życiem a nie tylko wegetowaćJ Ale jak mówiłem wcześniej potrzebny jest Czas.

Niektórzy nie radzą sobie z tym, nie dają rady i nie widzą przyszłości bez tej drugiej połowy.

Jeśli nie potraficie sami sobie z tym poradzić polecam wizytę u psychologa ,nikt nie musi o tym wiedzieć, mojego przyjaciela rzuciła kobieta po 7 latach idealnego związku, tłumaczyłem mu że będzie dobrze, że potrzebny jest Czas i odpoczynek, ale sami wiecie że w takich chwilach słuchacie tylko miliona porozrywanych myśli kumulujących się w waszych głowach. Był na kilku wizytach i w końcu znów zaczął pozytywnie myśleć i rozmawiać o czymś innym jak jego ex. Wy także zaczniecie myśleć pozytywnie ale potrzebny jest …. (sami dokończcie :) )

Uwierzcie mi, jako ludzie jesteście wyposażeni we wszelkie narzędzia aby przetrwać, macie w sobie zasoby których jeszcze nie poznaliście, jesteście zbiorem wszystkich potężnych cech,

Wasza siła nigdy się nie skończy ,a wy sami choć teraz tak mocno cierpiący uśmiechniecie się w duszy i powiecie dziękuje za ten czas nauczył mnie bardzo wiele ale widocznie mam zadania które muszę tu realizować ,myślicie sobie teraz ale dlaczego?- rozpaczliwie szukając odpowiedzi…

Posłuchajcie kiedyś rzuciła mnie kobieta którą kochałem całym sobą, uwierzcie że nie wiedziałem co mam zrobić, pamiętam jak stałem przed jej domem a ona wychodziła za rękę z innym facetem … nie widziałem żadnych plusów tej sytuacji, bo skupiłem się tylko na bólu.

Po 5 miesiącach powoli słabnących myśli poznałem piękną kobietę, Teraz mam cudownego syna który ma 7 miesięcy i cudownymi oczkami spogląda na mnie pokazując dziąsłaJCały się cieszy jak jest koło mnie – definicja prawdziwej miłości - miłość bezinteresowna- On po prostu cieszy się że jestem i tylko tyleJ cudowny chłopak ,za co go kocham ? za nic… za to że po prostu jestJ,a czy wy kochacie tą drugą osobę za to że po prostu była?. A może są inne powody które nie pasują do obrazu miłości?...

Przemyślcie to na spokojnie.

Po mojej katastrofie przyznam że przez kilka miesięcy nie potrafiłem się podnieść.

Jednak czas który upłynął wzmocnił mnie na tyle że zmieniłem pracę, poszedłem na studia w końcu odnowiłem kontakty z moimi starymi przyjaciółmi i utrzymuje je do dziś bo bardzo mi pomogli ,teraz ja pomagam im kiedy tylko mogę. Wtedy rozstanie było dla mnie krzywdą wymierzoną przez cały świat w moje serce.

Z perspektywy czasu było to najlepsze co mogło mi się przytrafić bo osoba ta tłamsiła mnie w niewiarygodny sposób a ja zaślepiony rozpaczą i brakiem racjonalnego myślenia ( co ma miejsce w 99 % przypadków;) ) cierpiałem strasznie, teraz z uśmiechem mówię sobie po co to było? Hmmm, po nic po prostu nie wierzyłem że czas i skutki wpłynął tak pozytywnie na moją osobę.

. Oczywiście jak to bywa w życiu nigdy nie jest fantastycznie do końca;) i uwierzcie mi każdy ma problemyJ

Moja ciocia zawsze mawiała „kapie ci na głowę? Nie?! To nie wiem czym się przejmujesz”

A więc moi drodzy, nie będę może dziś wam tłumaczył że wszystko będzie dobrze bo zabrzmi to nie wiarygodnieJ,ale powiem wam natomiast że z czasem będzie dużo lepiej.

5 razy NIE

Nie duście w sobie łez - bo jesteście tylko ludźmi, płaczcie jeśli przyjdzie wam na to ochota ,tylko starajcie się mieszkając w bloku nie wywołać powodzi u sąsiada niżej;)

Nie brońcie się przed emocjami- mówcie o nich, nie walczcie z nimi, pozwólcie im po prostu przejść przez wasze ciało i wypuście je dalej. Tylko błagam nie róbcie od razu afer w każdym sklepie spożywczym z powodu kształtu jabłka;)

Nie myślcie za dużo o tym co by było gdyby, to się już wydarzyło teraz przed wami przyszłość – tylko od was zależy jak będzie wyglądała;)

Oczywiście rozsądnie wybierajcie nowe cele bo może się okazać że 80 dni dookoła świata może by naprawdę trudne do zrealizowania;)

Nie szukajcie następnej miłości - jeśli nie jesteście gotowi tylko skrzywdzicie siebie i osobę którą poznaliście, teraz najważniejszy jest odpoczynek i spokój .ja na przykład zapalałem sobie świeczkę i skupiałem się na jej płomieniu kolorze, barwie, ruchu. To ćwiczenie pomaga uspokoić myśli, zacznijcie nawet od 30 sekund i stopniowo każdego dnia wydłużajcie ten czas.

Nie niszczcie się do końca – Nie palcie 2 paczek papierosów, nie pijcie hektolitrów kawy, jeśli możecie dużo śpijcie, kupcie witaminy magnez, zmuście się do jedzenia warzyw.

Po prostu dbajcie o siebie teraz.

Na koniec dzisiejszego tekstu chce wam życzyć abyście uwierzyli w siebie! abyście przetrwali to co w chwili obecnej jest dla was czymś strasznym, Abyście każdego dnia budzili się z uśmiechem na twarzy. Abyście mimo wyrządzonych wam krzywd dalej potrafili kochać.

Trzymam za WAS kciuki!!! Na pewno się uda.

Miłego dnia i do jutra;)

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php