sobota, 6 września 2008

Przyjażń w związku i nie tylko

Witajcie!

Chwilkę mnie nie było,ale nie zostaliście sami,Pablo dzielnie znosi moją nieobecność;) i świetnie spisuje się tutaj beze mnie;)
Chciałabym dzisiaj zwrócić uwagę na to jak ważne jest wzajemne wspieranie się w trudnych chwilach.
Gdy jedno z nas czy was czy jakiejkolwiek pary ma problemy,druga osoba powinna wspierać umiejętnie i z wyczuciem.
Ale czy zawsze tak jest?czasami człowiek jest tak zapracowany,że już na nic innego nie starcza czasu.
W takich chwilach wykażmy się zrozumieniem,ale też nie lekceważmy naszej połówki,tak aby nie czuła się zaniedbywana.

Teraz troszkę zmienię temat.............
Czy znacie przysłowie "Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie?"Chyba każdy z Was się z nim spotkał.
Gdy spotyka nas jakaś trudność,tragedia,nieszczęście czy po prostu nie możemy sobie z czymś poradzić,wtedy sprawdza się zasada pomocnej dłoni naszej przyjaciółki/przyjaciela.
Jeśli ktoś nam bliski potrzebuje pomocy,nie wahajmy się podać mu dloń.To bardzo istotne w codziennych relacjach na stopie koleżenskiej czy już z "wyższej półki",czyli przyjacielskiej.
Chciałabym być tu z Wami częściej,jednak nie zawsze mam taką możliwość,dlatego z góry Was przepraszam za to.Ale nie czujcie się opuszczeni,bo jest Pablo,i on w miarę możliwości dotrzyma Wam towarzystwa:)
Chcielibyśmy też abyście pisali do nas gdy macie jakiś problem,chętnie Wam pomożemy:)

Wracając do przyjażni......................nie bagatelizujcie nigdy nawet drobnego problemu przyjaciół,bo może się to negatywnie na Was odbić.
Zainspirowana pewną sytuacją z jaką miałam okazję ostatnio się spotkać,choć okazja to może kiepsko powiedziane,myślę ,że trafniejszym słowem będzie użycie określenia "byłam świadkiem" sytuacji dośc nieprzyjemnej dla samej poszkodowanej.
Załóżmy,że jest to plotka.Pamiętajcie,że krzywda wyrządzona drugiej osobie zawsze się odwróci w Waszą stronę i do Was wróci,nawet jeśli będziecie najbardziej sprytnymi osobami!
Sama zostałam kiedyś wyrzucona na bruk i nie było to przyjemne.........................
Dlatego zlo zadane komuś,w końcu wróci jak bumerang!
Nie walczcie ze sobą,schowajcie zawiść do kieszeni,wyrzućcie złośliwości za siebie,a będzie wam żyło się lepiej.
I pamiętajcie,że "Dobro stoi wyżej niż piękno!":-)))

Wasza połówka Was kocha i to jest najważniejsze:)

Serdecznie pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli.
Ja jutro pracuję,ale wy odpoczywajcie,jak najlepiej potraficie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php