niedziela, 3 sierpnia 2008

Porozmawiajmy

Dziś mam ochotę troszkę z Wami porozmawiać o wartości jaką posiada miłość.Zacznę może od hasła,które pozostało mi w pamięci,a usłyszałam je od pewnej bliskiej mi osoby:)

ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI,TAK SZYBKO ODCHODZĄ

Piękne slowa,ale co one tak naprawdę znaczą?Spróbujmy je zinterpretować.............
Dla mnie przed wszystkim mają one taką wartość,która mowi,że kochać drugiego człowieka to istotny cel i wielka sprawa.Wielu ludzi niestety odsuwa uczucia na drugi plan,i po prostu wstydzi się ich okazywania,czasem z powodu obawy przed odrzuceniem,czasami też z tego względu,że boją się wyśmiania,ośmieszenia itp.
A ja was próbuję przekonać,że kochać to żaden wstyd.Uwierzcie mi na słowo.
Ale co jest złego w tym,że nawet ktoś odrzuci Wasze starania?Zupełnie nic.Ważne ,że się spróbowało.Jeśli ktoś odrzuci znaczy to tylko tylko,że przynajmniej był szczery,i nie będzie z kimś na siłę.Albo nie jest gotowy na związek.
Czasami boimy się też uświadomic sobie,że się w kims zakochaliśmy,dlatego,że do głosu dochodzi nasz rozsądek,który może podpowiadać:"a na co mi to potrzebne,będe sobie zawracał/a glowę jakimiś bzdurami"..........nic bardziej mylnego.
Tylko miłośc nadaje życiu prawdziwy sens,tylko kochając jestesmy naprawdę szczęśliwi i czujemy się spełnieni!Nie bójmy się kochać,nie bójmy się okazywania uczuć,bo póżniej może się okazać,że jest za póżno.Dajmy sobie szansę,bo ktoś kto będzie bardziej się starał o względy "ukochanej osoby",może rychło zająć nasze miejsce w jego sercu,o którym tak marzyliśmy.
Kto nigdy nie kochał,nie wie,jak wielką moc posiada to cudowne uczucie!
Dlatego zachęcam Was Moi Kochani,jeszcze dziś zacznijcie okazywać uczucia osobom,na których Wam zależy:)))

Przesyłam Wam całuśne pozdrowionka i życzę wspaniałej niedzieli.

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


 
ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_data.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94.php ll487e1844ba1f982cd5da1811d4a7fa94_upd.php